det blev en bra dag iaf:)

Hej alla:D
som jag skrev förut så blev det lite fel på morgonen.
men när jag väl kom till skolan så sa min lärare att vi inte behöver vara i skolan utan kan plugga hemma! jag hade typ stressat i onödan men vi gick på lunch iaf sedan blev det stan med amanda! hittade en asgosig kofta på gina & ett par byxor(ljusblåa lee) snygga faktiskt,brukar inte hitta byxor. köpte nagellack också,rött:D så nu ha jag målat mina naglar!fintfint:)
Ikväll gott folk,missa inte andra avenyn & idol om ni gillar det, för det gör jag, tycker det är kul att skratta åt folk som sjunger dåligt;)

jao,nu ska jag käka sedan iväg!


hörs imorgon,

xoxomli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0