13 september

Hej alla:D
förlåt men ha inte uppdaterat på några dagar:/
I torsags va det insparken på vallen, väldigt rolig kväll faktiskt! jag drack inte men man kan faktiskt ha kul utan alkohol;)
I fredags så va jag ledig på dagen så då va jag barnvakt åt min söta kusin alexander, med mamma & jossan fast vi va hos mormor:) märks att jag inte är van vid barn, är livrädd så fort han springer på tomten;P alltså han är 1år å några månader!
På kvällen jobbade jag på Palace, premiärdagen:)
det va kul, många utbytesstudenter som va där, många italienare. så man hade något å kolla på iaf;) fett snygga!
Igår va jag på fotboll i mönsterås, finns nog inget å säga om den matchen..
på kvällen stack jag på en förfest ganska nära mig:) där jag va med matte! hade ganska kul igår vi drog in runt 11 till pipes där vi satt till 1 sedan gick vi & åt;) sedan hem!
Idag blir det mycket plugg, känner verkligen inte för det!!!! men måste..


















XoxoMli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0