Söndag

Hej alla.
Ha inte uppdaterat sen i onsdags så sammanfatta lite snabbt va jag ha gjort dem senaste dagarna.
Torsdags: va på min praktik, helt okej. på kvällen så jobbade jag på palace då det va gymnasiefest, ganska kul men stressigt.
Fredags:va ledig på fredagen, hm ganska konstig dag. allt gick fel, men sen runt 5tiden så åkte jag å mami å robban till modehuset,det va asfint där,å bra butiker:)
på kvällen kom jeff å hämtade mig sedan åkte vi till tim, där vi drack lite smått:)
Lördagen: På morgonen åkte vi till söderåkra till mormor:) sedan åt vi mat hos tomas å madde, sedan gjorde jag å jossan oss iordning, strömmen gick typ en halvtimme innan vi skulle iväg,å vi skulle platta håret å föna å allt sånt men det ordnade sig till slut.
vid 6tiden drog jag,jossan,robert å jocke på stage 4 u halloweenshowen, asbra show, den va basserad på en film fast dem sjöng hela tiden, men väldigt bra show.Kom hem runt halv 9 då gjorde jag mig iordning väldigt snabbt sedan kom jeff å hämtade mig:)
Hos tim blev det lite fest, det va kul. vi firade Jeff för han fyller år idag, 20år ! stort grattis till honom, hoppas du får en bra dag:D <3


-I don't care !


XOXO MLI <3

Kommentarer
Postat av: Adrii

Fan vad jag är med :P

2009-10-25 @ 17:36:14
Postat av: mli

haha ja men så blir det när jag ha umgåts med dig hela helgen;)

2009-10-26 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0