sometimes I feel good,sometimes I feel used

Dagens ämne kärlek!
Obesvarad kärlek & besvarad kärlek.
som min rubrik, ibland känner man sig lycklig- ibland utnyttjad.
Besvarad & obesvarad kärlek.
Är man besatt om man är kär i någon som inte ger respons?
jag tror inte det, utan jag tro att det är så att när man gillar någon så behöver det inte vara
så mycket kärlek i respons kanske bara ett liten sms eller ses en stund. detta händer
både killar & tjejer. därför är det ju viktigt att man säger som det är. varför jag skriver om detta är för jag satt & lyssnade på massa kärlekslåtar hur låtarna beskriver kärleken & olycklig kärlek.därför tänkte jag, jag skriver om kärlek lite, inte alltid kul att skriva vad jag gör om dagarna, min veckor är rutinmässiga liksom så jag ska nog ha ett tema varje dag om något intressant.
Jag tror att man dras till samma sorts killar fast ja, olika killar, logiskt sätt skulle dom kunna vara samma kille för dom är likadana. synd för jag tycker att man ska pröva något nytt. man kanske gillar domdär hårda killarna sedan så kommer just dendär snälla killen som man kanske skulle kunna ge chansen till men nej, man tänker nej han är ju inte dendär hårda killen. ändra på mönstret, killar & tjejer!!! Pröva något nytt.
man är så trygg med det man brukar ha, tillexempel som man lever, man vill gärna ha det som det är för annars känns det inte bra så kanske det är med partners också?
Kanske,man ska inte vara så bekväm, utan vara spontan, menar inte bara kärleken utan med allt.
Man lever bara en gång ! ta vara på den tiden, va vinner du på att bara sitta hemma & sura? gör det du känner för, okej att amn ska ta ansvar men man måste kunna ha kul också, leva varje dag som den kommer eller som om det vore den sista. Man tjänar ingeting på att vara tyst & sur. utan visa vem du är & ta vara på ditt liv! & skit i vad andra säger om dig, ditt liv inte deras! visa bara att du är bättre än dom som inte kan betee sig.


Denna texten är skriven till min söta kusin,hoppas du läser detta! <3



PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: Stefhan Brishagen

bra skrivet, men en kille kan vara både hård och snäll samtidigt. det är ju bättre att vara snäll än att vara hård precis som jag. jag år inte specielt hård mer som en nalle björn, snäll och kram go:) hälsa din kusin från mig och ha det bra.

puss

2009-10-15 @ 22:42:02
Postat av: mli:)

tack stefhan:)

ja, det tycker jag med man ska ha lite av båda delarna!

ja det ska jag, ha det så bra:)

PussPuss

2009-10-15 @ 23:49:38
Postat av: Michael Barck

Jag måste säga att du ta fram en del viktiga punkter som är bra att tänka på när det gäller kärlek. Om jagska gå in på lite mer i detalj så behöver jag förklara det mellan fyra ögon. Hoppas att allt är bra med dig annars. Ha de bäst

2009-10-18 @ 00:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0