Måndag

Hej alla:D
Idag är det skolan som gäller, ska dit snart. inte trögt att gå upp idag;)
nu dunkar jag fransisco feat david guetta-sexy bitch :D så skönt låt.
slutar runt tre idag + att jag ha prov i naturkunskap idag, jag önskar att jag hade pluggat mera.. aja fåse hur det går.
helgen ha varit great:D min söta Lillis kom å hälsade på i fredags, saknat henne jättemycket så det blev mycket skratt å minnen:)
Lördags: Va jag med min kusin på gymnasiemässa, det va kul faktiskt, bara att dom trodde jag skulle börja i gymnasiet, då berättade jag att jag gick i trean, då sa dom oj förlåt:P haha så kul !
när jag kom hem från mässan så gick jag å la mig, va så trött..
sedan vaknade jag runt 7 hoppade in i duschen å gjorde mig iordning sen kom jeff å hämtade mig, sen häm,tade vi linnea å melina:) sen drog vi på någon b-fest i stan men den va helt okej faktiskt sen när det kom lite flera.
men drog hem tidigt eller drog till en kompis:)


men nu ska jag åka, seeya-don't wanna be ya (;



PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0