I screw up really bad.

hej alla.
va på bio igår, Michael Jackson-This is it, den va bra, önskade bara att det va ett bättre slut! men ska inte snacka om filmen här för jag vet att det är vänner som ska se den senare;)
efter bion så drog jag,jeff,noffe å han kompis till KM, det va nice, sedan blev det gallerian !
Idag ha jag inte gjort så mycket, är helt seg, jo en snabbisrunda till stan med jeff men nu sitter jag ha tråkigt..
dom senaste dagarna känns som om jag bara ha förstört, att jag bara är ivägen.. detta är absolut ingen tyck synd om mig text utan sanningen!
något ha bara förändrats med mig, å inget bra! tycker inte om den nya mli..
allt ha väl gått fel! men man kan alltid försöka fixa det. få väl se om det går!
grejen är att jag inte tänker innan jag säger/gör grejer..
äh få väl bita ihop å tänka på annat!
Iaf ska jag på marknad imorgon med min favokusin Jossan:D sedan om vi ha tid ska jag färga min utväxt, den ser inte bra ut! efter det ska jag till simon där vi ska fira honom:D kommer bli kul,fåse om vi drar in  till stan sen på kvällen:)

Jag är inte den du tro jag är, jag är mycket bättre än så, bara så du vet! så döm inte mig innan du vet!

PUSSpåER<3

Only yours,Mli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0