Helgen

Hej alla:D
ha inte uppdaterat på ganska länge.. men i onsdags så blev det fest + utgång ! först va vi hos samer, jag & amanda & cilla där dino å ronaldo va:) sedan åkte vi till emma, väldigt trevligt!
sedan blev det Vallen där det inte va så livat så vi drog till bistrobar där alla va:D Nice kväll & ganska lugn kväll !
I fredags jobbade jag det va helt okej:)
I lördags blev det fest hos mrj & det va askul, linnea & rebecka kom dit också. sedan blev det palace, det va sjukt kul, blev mycket dans å mycket skratt(y)
Idag ha det inte hänt så mycket, bara tagit det lugnt & nu ska jag kolla på reprisen på Grey's för det missade jag i onsdags;)


PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0