Hansa City idag:)

Hej alla:)
söndags kom Lillis & henns pojkvän Daniel hit, å simon va också med:)
väldigt trevligt! sedan runt halv 11 tiden så åkte simon hem , å så bestämde vi att Lillis å daniel skulle sova över så vi körde en runda poker, jag va ju lätt bäst dom första runderna men sedan blev jag sämre å sämre:/ fast kul va det att spela, tänker på sommaren när vi spelade poker för vi spelade hela tiden med våra kusiner sent på kvällarna;) å det va riktigt kul(;
igår gick vi på stan, jag,lillis,daniel & Simon ! först gick vi & åt lite, sedan följde vi med lillis å pierca sig !
hon gjorde hålet i tungan å vi fick stå å kolla å det va riktigt läskigt tycker jag! men fint blev det efteråt!
när jag kom hem sen fösökte jag hitta gossipgirl säsong 3 avsnitt3 ! tro ni att jag hittade just de avsnittet. nä hittade allt annat än de, kollade tillochmed på 4:ans avsnitt! men aja jag är inte helt retarded så kommer fatta nästa avsnittet! vilka problem jag har;)haha
på kvällen följde jag med mami till maxi, där vi va ungefär i 40minuter!
sen när jag kom hem så kom jeff förbi å lämnade en grej;)
sedan drog jag till en kompis å kolllade film:)

Och nu är Jossan här, hon kom hit kvart i 7 :S alltså hennes pappa kärde hit henne när han skulle till jobbet!
men mamma tyckte jag kunde gå upp då när hon kom hit men de gjorde jag inte för jag va så sjukt trött, ha inte sovit ut på aslänge få väl göra det denna natten som kommer!
ska duscha nu sen göra mig iordning sedan blir det Hansa city med Jossan;)


PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: Michael Barck

Spela poker är väldigt skoj. Är du bra på poker och vilken sorts poker spelade du. Är det vanlig svenks poker eller är det texas hold'em.

2009-10-27 @ 13:17:02
Postat av: mli

spelade både & ! chicago ;)

2009-10-27 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0