3oktober

Hej alla:)
glömde uppdatera igår, men igår va jag först i stan där jag träffade simon,madde & becca:) när jag kom hem sen blev det en lugn kväll innan jag började jobba kl.10 eller jag åkte in runt halv 10 för jag va tvungen att komma lite tidigare om jag skulle skriva upp några på gästlistan:)  det va helt okej att jobba igår, kände mig bara supertrött, efter jobbet gick jag till bistro, men va där ungefär 10minuter sedan kom mami å hämtade mig för jag orkade inte vara kvar i stan för det va kallt å sånt!
Idag blir det lugnt på dagen, bara att kusinerna ska komma en stund på en fika snart:)
glöm inte the hills runt 6tiden idag:D om ni inte redan ha sett;)

awesome<3
(   :





PUSSpåER<3



Kärlek på de<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0