yäää

Hej
Jahopp, helgen va awsome;)
gå nog inte in på detaljer men en sak kan jag skriva, det är att jag kommer att sakna dig faktiskt.
så är det!
fick mina skolfoton idag, så ful jag blev! ska fan skicka tillbaka dem.. palla slösa pengar på fula kort:O
kan man inte välja sjäv vilka kort man vill ha? liksom det som man tycker själv blev bäst? nej det är en överaskning .. blää på det iaf!
kan säga att nu är inget posetivt,ingen blir som jag vill eller något!
En sak ser fram emot & det är 40årsfesten på lördag ! det kommer bli fintfint !
& en grej till, varför är folk så tjuriga? okej jag är sur nu men inte på någon utan på saker å ting! bara jag som ska ställa upp, jag som ska offra mig, jag som måste gå på tå för andra.. trött på det!
det ska bli ändringar på det. det kommer folk märka.
om ni ska prata med mig va trevlig!
Okej?


PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0