vilket väder!!!!

Hej alla:)
fyy vilket väder, blåser & regnar! jag höll på att flyga iväg när jag va i stan idag!
men iaf så ha jag varit på praktiken idag, det gick bra! efter praktiken så gick jag & amanda lite på stan, sedan skulle jag vänta på en kompis i stan som inte dök upp för han blev fast på öland så drog upp till marcus å va där ett tag:)
kom hem runt 7, käkade lite sedan la jag mig i sängen å kollade lite gossip girl:)
å nu kollar jag på greys!
jag vet värsta tvfreaket, ja det är precis vad jag är, seriefreak! ;)älskar serier!!!
särskilt när det blir höst/vinter då det är så mysigt å mörkt å man blir så seg på kvällen då är det skönt att bara lägga sig i sängen å kolla på serier:D
Myyyys



PUSSpåER<3




Chuck Bass,såå snyyygg!









Gossip girl!




Greys:D



Greys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0