sweet dreams

Hej alla:D
förlåt men ha inte haft tid att uppdatera & så tänkte jag om man väntar någon dag eller två så ha jag mera att skriva ;)
okej det va i torsdags jag uppdaterade så kan berätta om fredagen, hmm ha så dåligt minne, men ska försöka komma ihåg! jag va sjuk då iaf! ringde min praktik & sa att jag inte skulle jobba sen fick jag för mig att jag mådde bra igen så jag ringde min praktik å sa att jag kunde jobba på kvällen sen ringde jag typ en timme efter då jag kom på att jag ha ju tagit pannodil å någon värktablett, såklart man mår bra då,just för tillfället så ringde honom då å sa nädu,jag inbillade mig att jag mår bra så jag stannar hemma, så jag stannade hemma, träffade bara jeff,tim å haris lite å tog en cigg på kvällen, när jag kom hem kände jag verkligen att jag mådde sämre, vaknade typ 10 gånger den natten, ont i halsen ,ont i huvudet:S men sedan på morgonen mådde jag lite bättre.
På lördagsmorgonen åkte vi till mormor där vi tog en fika, det va mycket trevligt:)
när jag kom hem vilade jag lite, fortfarande en aning sjuk! runt 5-6tiden drog jag till jeff, vi snackade en massa å det va trevligt:) jusde på tal om jeff! det va ett fakeförhållande, vi kom på att vi skulle skämta med alla er! bara en rolig grej! men iaf, det va jag som gjorde slut iaf;)haha ! aja nu vet ni:)
när jag kom hem så ringde lillis å frågade om jag ville komma till bistro så jag drog dit, väldigt trevligt, dansade å hade det kul. sedan drog jag å lillis till palace, så lata vi är, vi tog taxi från bistro till palace, i taxin skämtade vi med han som körde att jag va paris hilton å hon britney spears, typ skrek vet du vem jag är eller? hahaha asKUL:D  han skrattade bara;)
Lillis drog hem precis när vi drog in till palace, men jag stannade(:  jusde, satt med en kompis vid baren där vi satt å snackade å drack lite, sedan säger han, ska bara gå på toan men vänta här, så jag väntade vid baren, satt på en stol började skriva lite sms. plötsligt hör jag ett "par" börja tjabba , jag brydde mig inte mer om det men dom börjde bli mer högljuda vände mig om å kollade lite sedan vände mig tillbaka mot baren , plötsligt så får jag en halv öl på mitt hår å halva min klänning, då vänder jag mig om, ställer mig upp, det va ju inte meningen att jag skulle få den på mig utan tjejen hade tagit ölen å kastat rakt i ansiktet på killen som stod precis bakom mig! jag frågade honom vafan är hennes problem , blev asarg!!!mitt hår luktade ÖL:S han va fan lika arg som jag, hon hann å springa iväg, jag sa till honom , gå å häll något på henne åt mig också!!! det skulle han om han hittade henne!!!
Men ilskan gick över, hade en väldigt trevlig kväll iaf:D
idag ha jag städat mitt rum & pluggat lite, mina kusiner kom på besök också:)
ja det va nog allt!
ska uppdatera oftare, nu är jag inte sjuk iaf, så nu blir det skola å praktik denna veckan, fåse vad helgen bjuder på för härligheter;)



PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0