myyyys

Hej alla:D
idag ha jag varit på min praktik, det va helt okej;)
så hade vi ett "ufmöte" också, eller det blev ett möte, å det vi kom fram till verkar vara asbra & det kommer det också att bli, jusde ha gjort en hemsida till vårt företag men ska fixa den mera sen ska jag lägga ut länken här så få ni kolla in den lite;)
imorgon kommer hela släkten hit, kommer bli asmys:D tycker om när alla i släkten umgås:)
Nu ska jag kolla lite mera gossip girl, ha kollat 2säsonger nu, tröttnar aldrig, nu ska jag kolla dom nya avsnitten;)


PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

ha ha, du vet att ditt inlägg har lagts ut två gånger?!

2009-11-05 @ 20:46:17
URL: http://nadjenka.blogg.se/
Postat av: mli:)

haha såg det, ska ta bort ena;)

2009-11-06 @ 09:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0