lyckad kväll igår:D

Hej alla:D
igår vaknade jag typ runt halv 11 sedan började stresset;) nae de va inte så stressigt.men det blev det sen;)
vi åkte runt 1tiden å va i söderåkra runt 2,fixade mig hos josefine & hon hjälpte mig en massa.
sedan gick vi till mormor där jag fixade iordning henne,hon blev jättefin:)
ja, sen blev klockan typ halv6 så började festen kl.6.
vi åt först, asgod mat föresten:)  sedan fika, så sjöng vi en massa visor;)haha !
sedan började festen på allvar, det va en väldigt rolig fest igår, tack alla som va där & gjorde kvällen så rolig:)
& grattis tomas & grattis jocke!
idag ha jag bara sovit , är helt slut.
kommer sakna alla släkningarna, men nästa fest blir när jag fyller 20år:D


ha det bra alla bloggläsare:)

PUSSpåER<3


Kommentarer
Postat av: Michael Barck

De låter som du har haft en bra helg. En fin bild med som du har lagt in, och när fyller du år föresten så kan man gratta dig också. Hoppas att allt är bra med dig i alla fall:)

2009-11-08 @ 23:08:56
Postat av: mli

tackar, jag fyller år den 9 mars

2009-11-11 @ 07:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0