äntligen fredag;)

Hellu alla:)
det ha varit en helt vanlig vecka, ingeting särskilt som ha hänt eller så!
ska iaf kolla på idol snart å sedan vid halv 10 dra jag till jobbet:)
känner inte direkt för att jobba , är inte rikigt på humör, men man blir väl det sen?
Jusde jag å min kusin sökte till u-models på skoj! det va viktoria silderstedt som höll i det!
Iaf det va på höstlovet vi säkte dit, skickade bild & svarade på lite frågor!
Fick svar i förgår tro jag, började skratta somfan! ville lägga in va jurynvideon här men det funkade inte, men fick dissen ofc ;) för u-models står ej för ung models utan för ugly models, ett anti rökbolag hade anordnat detta, så när jag skulle kolla vad dom sa så började dom prata som en jury gör, typ bra bild, bla bla bla, sedan säger dom , vi ha lurat dig! Ha Ha! vi är emot rökning, å så visade dom bilder på rökare hur dom skulle se ut om typ 5år, det va äckligt somfan!
så man kanske borde sluta röka?
inte än iaf, palla inte det just nu!!
nu allt går bra å jag mår bra då jävlar ska jag sluta röka;)


va inte sur.. :(

PUSSpåER<3



everything you loved before you don't love no more

everything I did for you, you don't want no more

maybe I'm not the fallin' love you've been lookin' for

would you agree?

so how can you not see it.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0