100:onde inlägget:D woho;)

Hej alla:)
då ha jag skrivit totalt 100 inlägg, känns så lite men det är väl rätt många;)
vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag mer än att jag ska snart till skolan å göra ett prov sedan jobba lite med UF å efter det ska jag vaccineras:( ! jag är så känslig så jag är superrädd för nålen å om det kommer göra ont efteråt , om man blir sjuk.. man får väl tänka ,detta klara jag så blir man inte sjuk av sprutan! det ha jag absolut inte tid med!! att vara sjuk alltså;)

det va allt från mig denna morgonen;)


PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Och fler inlägg lär det ju bli :)

2009-11-26 @ 10:24:15
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: mli:)

självklart:)

2009-11-26 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0