sliten som fan..

Hellu bloggen!
ja suger på att uppdatera..
kan berätta vad jag ha gjort idag, ha varit på min praktik och det gick nog bra! bara mycket att göra.
hur som helst så ha dagen varit helt okej!
jag sov från kl.4 typ till kl halv 8.. som jag nästan alltid gör varje dag, ha blivit en dålig vana.men det är det skönaste jag vet att sova! när jag vaknade gjorde jag kaffe för annars hade jag somnat om igen å det ville jag inte för jag skulle se finalen i mammas pojkar ! jag tycker då att nästan alla killar valde fel men man kan säga att jag tyckte det var mest roligt å kolla på när Bobby dejtade å han valde så jävla fel! för amn såg på honom att han va kär i Jane. å man såg också att ahn typ ångrade sig när han sa julia. det va säkert hans mamma som hitade honom;)hahah!
sedan kollade jag på Parise hotel då Francesca åkte ut som var ganska väntat! & jag tro nog att hela svenska folet ville det med! vilket psyko!haha, fast rätt roligt!
Nu är jag målat om mina naglar å filat dom å sånt. behövdes väldigt mycket!
Imorgon ha jag praktik som vanligt sedan kommer min kusin till mig efter skolan:) blir trevligt! fåse om det blir utgång senare på kvällen, funderar starkt på de, iaf bara ut å ta en drink eller något! bara chilla lite efter denna stressiga veckan..


ha det bra :)




PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: ..

francesca är ett psyko..

2009-12-11 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0