Me and myself:)

rawwr :)












ME ME ME ME & ME..
blev lite porrigt där men inte så mycket! ni få blunda om ni inte tycker om det;)

Jahopp, varit på praktiken idag & det gick bra. skar mig bara på kartongerna, tusan va det blödde,haha!
gick på stan efter praktiken sen blev det en fika med en gammal vän. det va trevligt!
& nu sitter jag här å lyssnar på musik, kom på en grej som jag skrev igår dedär om alkoholen. tänkte köra en vit "månad" tills  juldagen eller nyår, eller vad tycker ni? lämna en kommentar vad ni tycker!
På tal om nyår så ha några vänner bestämt oss för att åka till göteborg å spendera nyår, är riktigt taggat inför det, ska bli kul att få slippa lilla kalmar med samma människor som hänger på samma ställen all the time! ska bli riktigt kul! ne nu ska jag chilla framför för tvn!

seeya:D

PUSSpåER<3

/Mli :)

Kommentarer
Postat av: Michael

Det är ju upp till var och en de med alkoholen. Jag tycker inte att vi som läser ska säga vad du ska göra, utan beslutet får ju du själv ta. Om du vill ha min syn på det hela så vet jag inte faktiskt. Känns dumt att säga hur du ska göra för de får iaf mig att bestämma över dig vilket inte är bra anser jag.

2009-12-03 @ 07:44:42
Postat av: Zaimon

Haha ja emelie :D Vi kör en vit månad jag är på ;)

2009-12-04 @ 20:28:14
URL: http://zaiimon.blogg.se/
Postat av: Hehe :P

Dom bilderna är porriga :P

2010-12-20 @ 07:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0