Lyckad kväll igår:D

Hellu:)
vad trött man är idag å helt seg, ett tecken på att det blev förmycket igår;)
igår va jag på personalfest på palace, det va asroligt! vi började å mingla lite sedan blev det mat sedan blev det underhållning av personalen som hade gjort musikfrågor å andra "spel" å uppträdande, hur kul som helst! det va länge sen det va så kul på en fest, runt 12 halv 1 drog vi till harrys. det va skitkul där, roliga människor å sjukt rolig stämning:) Jag träffade paradise hotel Stefan som jag snackade med lite, han va astrevlig! så träffade jag Mammas pojkar Tim som också jag också snackade med lite å han va också jättetrevlig:)
fy vilken lyckad kväll, ha aldrig haft så kul på en "förfest" å ute på puben, brukar alltid vara en seg förfest eller seg utgång men inte denna gången:)
jag valde att inte gå till praktiken idag så ska vara hemma å ta det lugnt, orkar inget annat;)






ha det bra!



PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vaffan var tim i kalmar igår? vad gjorde han här? :P

2009-12-17 @ 16:53:15
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: mli:)

aa det va han:) jadu, vet inte riktigt va dom gjorde här men dom va på harrys igår:)

2009-12-17 @ 18:01:50
Postat av: Nadja

OFTA TIM!!! HE IS SO HOOOOOT!

2009-12-17 @ 20:10:15
URL: http://finest.se/nadjamolazem
Postat av: mli:)

I know:D jag fick krama honom:Dhihihihi;)

2009-12-17 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0