hemma nu:)

Hellu:)
riktigt flummig dag idag i skolan med linne å amanda hihi! Lillis kom på min sista lektion sedan drog vi in till stan å gick runt å kollade lite, hittade asfina klänningar, tro jag kanske hittade min nyårsklänning (y) den är svart iaf men mer ska jag inte säga, men ska iaf köpa deadem med en stor rosett & ska ha lockot hår ska faktiskt ha svarta skot till det, jag vet, förmycket svart men tro det blir asfint! är riktigt taggad inför nyår!
Nu ska jag plugga, ha prov imorgon... blääää..

Imorgon följer Lillis med mig till skolan hela dagen, å det gillar vi mycket:D
Å imorgon får vi reda på en mycket viktig grej till vårt UFföretag, så hållet tummarna att det blir som vi ha tänkt oss:)

allt från mig idag, tro jag:)


Ha det bra:)


PUSSpåER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0