helgen är över..

Hellu:D
aha nu är helgen över igen, tiden går så snabbt! om en och halv vecka är det julafton! soft!
kan berätta lite om min helg.
Fredags så var jag på min praktik fick sluta tidigt så jag å jossan gick en snabbis på stan sedan drog vi hem till mig,lite senare kom Madde,Jocke och Jonte. vi bjöd dom på mat å hade det trevligt,runt 8tiden drog dom till sthlm !
jag å mamma kollade på idolfinalen eller jag hann inte se hela för jag skulle jobba, anyway, så missade jag bussen som jag alltid ta halv 10 från mig varje fredag som jag jobbar, så jag va tvungen att springa till skogsrået där det stod en 402(smedbybussen) men den gick 20 i 10 så var framme typ några minuter efter 10 så det va ingen fara så!
jobbet gick väl bra, bara att jag va inte van vid att vakta rökrummet;) men det va kul att sitta där för då kunde man snacka med folket å se vad som händer inne på palace!


Emelie:SE UPP DÄR BAK.. jag kommer. HAHAHAHAHHAHAHA
Jossan: AHHHHHHHHHHHHHH (gämmer sig) ;) hahaha

haha bara vi som fattar detta , men det va ett askul skämt vet inte riktigt hur jag kom på de;) men jag ha en väldigt sjuk humor!


ahaopp nu ska jag börja dra mig till bussen eller om en stund!


ha det bra:D


PUSSpåDIG<3

Kommentarer
Postat av: josssie

hahahah,sjuuuk,kväll;)

2009-12-14 @ 21:38:56
Postat av: mli:)

hahahha ja :D fan va kul vi hade:)

2009-12-14 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0