fet helg:D

Helllu:D
eller godmorgon!
Kan börja att skriva om fredagen, först va jag på min praktik sedan gick jag på stan med mami å köpte julklappar å hämtade ut mitt efterlängtade legg:D på kvällen bestämde min fru å hennes pojkvän att dom skulle komma hem till mig å förfesta lite så drog dom med ellen också, ryktet spred sig så danne å marcus kom hit med en stund.
det va trevligt! vi drog in vid halv 10 för då skulle jag dra till jobbet. efter jag hade jobbat klart så drog jag till bistro eller trend heter det nu där min fru å hennes pojkvän va. inget folk där typ , vet inte vad som ha hänt med de stället, dom ha tappat allt folk.. synd tycker jag fast bra för palace å alla andra ställen;)
sedan åkte vi "taxi" hem, fett kul va det. drev med han som körde om allt;) å vi hämtade upp min bror å lämnade av honom lika snabbt å han gav oss typ en hel pizza,supergott!! sedan blev det sleeeptime för oss allihoppa
Lördagen va lite sådär eftersom min söta bebiskusin fick åka in akut till sjukhuset:( blev jätterädd, vill inte att alexander ska må dåligt han är så liten.. men nu är det väl lite stabilt men man få hålla tummarna imorgon:)
men iaf så kom min lilla greeeta till mig , å vi började göra oss iording sedan shottade vi teqiella eller hur det nu stavas. när vi hade förfestat klart så drog vi till bergafesten där det va fullt med folk men vi kände väl att det va inte något för oss så vi va där i ungefär 20minuter, hälsade på folk dansade lite;)
vi drog in till stan ist där vi åt sedan drog hem, senare så kom det hit två kompisar som vi satt å snackade med ett bra tag, men jag kan säga att det va en väldigt lyckad kväll för jag ha aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv:)

- aaa min familj, alltså the sims:D
det bästa;)
kommer inte rikigt ihåg hela meningen men kommer ihåg en sak att det va sjukt kul;)

igår då hände inte så mycket på dagen men sedan på kvällen fick jag ett samtal att jag skulle följa med till nyköping å hämta en vän på flygplatsen, å det va rikigt kul, men va trött jag är nu kom hem halv 7 idag, ingen idé att sova nu så jag ta bussen vid halv 10 till skolan sen få jag se om jag orkar hålla mig uppe.

Skådespelerskan Brittany Murphy är död.Den 32-åriga skådespelerskan fick hjärtstillestånd på söndagsmorgonen och kunde inte återupplivas.Så idag lägger vi henne i våra tankar å våra hjärtor.

 

PUSSpåER<3

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0