dagen innan nyår:)

helluhellu!
Idag ha jag varit på stan en snabbis där jag hittade en ny nyårsklänning, tycker den är asfin:)
så nu är hela outfiten klar! men planeringen av middagen är väl sådär eftersom att jag fösöker först fåtag i Lillis men hon är försvunnen sedan linnea men men ni som ska komma hit å läser detta är välkomna å ring mig idag så vi kan planera maten:)
kan säga att jag är lite spänd över det nya året å firandet, nytt år med nya möjligheter! ska nog inte ha nyårslöften för jag bryter dom ändån.. dåligt av mig men kanske ett nyårslöfte å det är att träna oftare å börja någon cool sport:D skulle vara askul!!
nu håller jag tummarna att det blir kul imorgon å att allt går som det planerat!

det va nog allt.


här kommer lite bilder på mig:D






min nyårsklänning så ingen överasking om vad jag ska ha på mig;)



ha det bra nu:)

Gott Nytt År på er, hoppas ni ha en underbar dag imorgon:)

<3

Kommentarer
Postat av: din hoe

öoveya bitch<33333333333

2009-12-30 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0