All the single ladies!

Hej alla(:
ha inte riktigt orkat uppdatera på ett tag.. men I'm back:)
ska berätta lite från i torsdagen:
fick tyvärr inte tag i någon biljett till ruggbyn men blev uppdaterad när något hände i matcherna av rasmus & erik, å grattis Stagg/Jenny till dubbelsegern:)
innan palace drog jag å Lillis till KM å tog oss en drink sedan begav vi oss mot palace mötte några kompisar, hängde lite utanför sedan bestämde vi oss för att dra in, där inne va det kul å mycket folk å go stämmning:D
På fredagskvällen va jag med Simon, vi köpte lite vin å drack lite å hade det trevligt:)
lördagen så va jag bara hemma, va ute max 2gånger ena gången räknas knappt;)  jag kollade först på twilight, så underbart bra film, ha sett den innan men jag kollade knappt på den då för jag va med en kompis som inte kan kolla på film utan bara prata hela tiden;)
på kvällen kollade jag å mamma på Tomten är far till alla barnen, den filmen stavas svensk jul ;)haha så rolig film!!! efter det kollade vi på Beck-vita nätter!
ao en myskväll blev det!
söndagen spenderades med Simon & Lillis i stan på julmarknaden, det va mys:)
igår hände det inget särskilt,en helt vanlig måndag !
idag då så fixade jag ett nytt legitimation (y) (ja vet, så seeeeeeeeg jag är men nu ha jag faktiskt fixat ett nytt)  ;) så om 2-3 veckor kan inte KM personalen klaga på mig ;) hihi!
tro jag ska köra dessa 2-3 veckor vita, alltså ingen alkohol ! men det ska jag tänka på innan jag skriver att jag ska !!

Tvkvääll ikv :D missa ej: ugly betty, desparate housewhifes & andra avenyn (samma tid som dhw så kolla på webbtvn)


allt från mli idag!


PUSSER<3

Kommentarer
Postat av: jossie

hahaha ingen alkohol nej nej emelie inte alls gumman <3;)

2009-12-01 @ 17:54:54
URL: http://jossievinnabloggse
Postat av: mli:)

hahah,jag sa att jag skulle TÄNKA på saken,hihi:Dmen det lutar sig åt halvvita tre veckor alltså att jag få välja 1-2 dagar å festa lite;) eller kanske bara en dag:D

<3

2009-12-01 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0