27 december!

Helluhelllu bloggen
tråkig söndag idag då.. iaf så ha jag varit på Hansa city med mami där jag köpte min nyårsklänning å ett par skor å en snygg bh som passade med klänningen:)
Igår va jag ju på stan med Simon å Jossan å det va kul, hittade en pälsmössa, en minikofta, en vanlig tröjtunika & nyårsskorna:D
ja så nu ha man nästan fixat allt som ska fixas innan nyår, sitter bara å funderar på vad ska man dricka & hur jag ska ha mitt hår, jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det. sedan om det ska vara middag hemma hos mig eller om man ska hitta en fest sedan dra ut?
tur att det är 4dagar kvar tills nyår!!!!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tro det blir chilla hemma sen ikväll kanske ta en fika med några kompisar:)

här kommer lite bilder



okej här ser man inte riktigt men fanns tyvärr ingen bättre bild som jag tyckte om..



nyårsskorna faktiskt, lätta att gå i plus att dom är snygga:)




vardagsskor:)



mössan å koftan:)



presentkort på bio, ska se twilight imorgon:))))




:)





ha det bra nu:)


PUSSpåER<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0