tillbaka till the real life nu!

japp, skolan börjar imorgon, tillbaks till rutinerna!
känns ganska skönt faktiskt, fast ha bara haft en och halv veckas sommarlov.
idag va jag på stan med bimon:) träffade Jossan & Anna också, mycket trevligt!
blev mycket prat om skolan idag & vad vi igentligen hade gjort på sommarlovet, då kom jag på att inget som man igentligen hade planerat hade jag gjort å inget jag hade hoppats på heller! alltså jo det blev några goa fester några sköna dagar på stranden å sånt:) fast är inte helt nöjd med sommaren, känns som om jag behöver en eller två veckor till.
iaf så va jag hos bimon igår, då snackade vi om att åka utomlands:) att jag å en till kompis skulle med till cypern nästa år, å jag funderar starkt på att följa med,kommer bli super!
Snart blire mat sen till en kompis, funderar på att gå ut ikväll men känner inte riktigt för det..


allt blir bara fel ändån,så varför försöka.

xoxoMli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0