Söndag!

ont i huvudet..
haha ja, man får skylla sig själv liksom..
igår va det väldigt trevligt! va ju på kräftskiva, först åkte vi
tåg dit, tyckte jag va rätt soft för jag hatar åka buss aslångt
festen va ju i blomstermåla inte emmaboda,haha, hur jag kan blanda ihop det?;)
åh tog inga bilder igår:( tycker det va ganska mycket folk, kände typ bara tre som va där, men alla va astrevliga där:)
& jag få tacka för jag fick komma dit(y)
men iaf så beställde vi en stor buss till kalmar ungefär kl 10 från blomstermåla för det gick typ inga bussar på kvällarna:P
inne i stan va också väldigt kul;)
vet inte riktigt vad som händer idag,men om det inte händer något så bryr jag mig inte, för det är rätt skönt att ta det lugnt:)
 nu ska jag till ica åt mami..


Peace & Love People:D

xoxomli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0