slå pradaklackarna i taket-

för det ha varit sex and the city hela kvällen:D
verkligen älskar sex and the city!
det som händer i den serien det händer verkligen i verkligeheten,inte allt då!
men i relationer,det stämmer verkligen!
man lär sig om relationer när man kollar på den serien plus att man få sig ett gott skratt också.
precis vad man behöver en tråkig söndag!
& när man sitter å kollar så börjar jag tänka på att allt handlar bara om sex
nu för tiden, vadå klart man ska ha sex i ett förhållande men va hände med att gosa å kyssas?
leder det bara till sex nu förtiden?
jag tycker inte att det ska det, jag säger inte att det bara är killar som tänker på sex, men oftast så är det dom som vill ha det, oftast första dejten, jag kan säga att jag blir nog mest äcklad av att en kille vill ha det första dejten, för det brukar vara en 4 dejtsregel, efter dom så är det fritt att ha det utan att kallas slampa, eller hur?
men är man tråkig för att man inte vill ha sex, eller är man mogen? att man tar det försiktigt?
så många frågor, finns många olika svar..
tyckte om när man va typ 14-15år då man hade ett "förhållande" som bestod av att träffas mysa umgås faktiskt å pussas(strula) då man visste att det inte skulle vara dendära pressen från killen att han ville ha sex å sedan skulle bråket komma att man är tråkig, hallå va är det för snack? vadå tråkig? tycker det är en ganska stor grej att man ska ha kul i ett förhållande, att man kan visa sig för folk också! nu för tiden är ett förhållande att man umgås helst hemma hos någon av killen & tjejen, oftast är man bara där, eller träffas ute själva när det är mörkt.
jag tycker om newyorkstilen, att man träffas & ta en drink eller gå på middag.
det skulle inte funka här, iaf så jag känner, en drink skulle bli 10 drinkar, å ja sedan fulla å glada, then you know the rest!
så jag tycker vi ska lugna ner oss, komma ihåg lite hur ett förhållande är & funkar.
& vara försiktiga!
så jag tycker iaf,om ni ha svar eller att ni inte tycker som jag,kommentera gärna, vore kul:) kommer svara!


allt från mig,

xoxo Mli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0