I back:D

you got it right:)
nu ska jag blogga igen! synd att mina inlägg är borta
men få uppdatera oftare nu istället:D
hmm, vafan ha jag gjort alla dessa dagar?
ska försöka komma på:)
som sagt innan,ha jag sommarjobbat & är klar nu,slutade i fredags,det va väl ganska mycket å göra då med, men skyndade mig för jag visste vad som väntade mig hemma, en ny mobil!!:D touchmobil,fortfarande svår att hantera;)
men jag lär mig(aa) men iaf efter jobbet i fredags så mötte mamma å simon mig å amanda utanför jobbet så gick vi lite på stan, jag köpte en tunika från gina + en väska. asfina:D köpte parfym också! luktar suuuper!! köpte skooor, asfina dom med:D
efter det gick vi & åt, satt på resturangen ganska länge, sedan satt jag å tjatade om att jag ville hem;) för att jag hade inte sett min mobil än, för den hade mamma köpt medans jag va på jobbet plus att den behövdes laddas i 7 timmar, så då fick jag som jag ville, vi åkte hem! där jag satt länge å kollade igenom mobilen, kunde typ inte med den så jag blev fett sur, så simon lärde mig, men han sa bättre om du sitter å kolla själv å fatta själv, men jag är ju som jag är å ville kunna NU! så han lärde mig;)
efter det så gjorde jag mig iordning, tog flera timmar + att jag inte hann förfesta med några så jag fick dricka med simon som skulle hem när jag skulle ut men det va trevligt!
mötte amanda å fia på bistro senare, där jag tog en cider, vi hade ganska trevligt!
åkte hem tidigt kände mig sjukt seg!
dagen efter det åkte jag & simon å mami till karlskrona:)
första gången jag skulle gå på sailet ! det va typ som en stor marknad vid hamnen där det va en massa u-båtar:)
iaf, så mötte vi Jossan + familj där så vi gick med dom en stund. jag,simon & Jossan gick in i en u-båt, haha,det va ganska kul men väldigt läskigt! (ha bilder som jag ska lägga ut från u-båten)
sedan skilldes vi åt alltså jossan + familj, då åkte jag,mami & simon tågbuss genom karlskrona:D askul fast kallt!!
när vi hade åkt klart så gick vi & tog en glass med jossan+familj, oh shiiiit va glass man fick, jag är ingen glassmänniska alls! men mamma sa åt mig att jag skulle att glass ändån så jag gjorde det, beställde två kulor, kaffelattesmak & apelsinchoklad, tänkte att det skulle vara kul att prova:D två kulor brukar vara ja små kulor, men vafan fick en strut med två meters glass!!!! fyfan, jag sa åt henne i kassan att jag inte ville ha så mycket men hon lastade på typ två packet glass åt mig, men aja mycket för pengarna;) men jag åt typ en kula sen tvingade jag jonathan(min kusin) att äta upp resten:Dhaha.
sedan bestämde sig dom vuxna att gå på bio, dendära filmen en sommar med göran! så då gick jag,simon & jossan till ett café som hette waynes café, tyckte det va ett coolt namn så det va därför jag ville fika där:D det va mysigt där, regnigt men mysigt!
sedan åkte jossan+familj hem, då bestämde vi oss för att gå & äta, blev en pizzeria, tusan va sås man fick, jag beställde kyscklingstallrik, beställde någon sås där dom blandar alla tre såser, men fan va starkt, kändes som jag blåste ut eld ur munnen;)haha. drack som fan efter det!
mätta å glada efter det så gick vi tillbaka till sailet, där det av helt dött!! vi tönkte knäppa en cider å mysa vid hamnen men icke! blev hemresa istället, när vi kom hem började vi"festa" lite, lyssna på go musik(alltså jag å simon!) mycket trevligt, slutade med att vi drog till stan, aslite folk ute så det va tråkigt, eller vi hade trevligt men det kunde varit trevligt med lite fler folk;)
söndags hände det inget roligt så, bara en helt vanlig dag:)

Idag:Vaknade kl 11 tro jag, softade till halv med kaffe! sedan blev jag så trött på mitt ostädade rum så jag städade det jättefint!sedan började jag städa hela lägenheten!
sen sminkade jag mig å sånt, sen drog hela family till mediamarkt å kollade lite(dålig service där) sedan blev det netonet, där jag hittade ett par högtalare,väldigt behövligt! köpte också block till skolan å en almenacka, pennor å sånt! sen blev det hem å äta efter det blev det stan med simon ,blev en fika på corner, väldigt trevligt! gick på stan också, sen runt 8 cyklade jag hem, å nu ska jag iväg igen.

japp,det va allt från mig idag!
ska fixa massa kort som  jag ska lägga in:)

Xoxo Mli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0