första dagen avklarad!

Hej alla:D
Första dagen i skolan idag va helt okej,det va kul att träffa alla.
fast det känns som om man ha sommarlov fortfarande(;
men imorgon börjar vi 8:15 så då börjar det väl kännas att man är tillbaka.
jag är fortfarande sjuk,men får skylla mig själv är ju inte precis hemma å vilar
utan ute å springer överallt;) men i helgen lovar jag gott folk att det blir lugnt:)
orkar inte festa en massa å springa på stan utan det ska bli en myshelg för en gång skull!
Iaf efter skolan så skulle jag hämta min cykel som stod i oxhagen där min bror hade ställt den så börjar cykla mot stan sedan vid milano så hoppar kedjan!!!!! åh va sur jag blev, ville skrika högt men jag skrek imonbords;)haha. massa fula ord,jag lovar! så gick där ifrån till stan, inte så långt att gå precis sedan mötte jag simon,madde & kajsa,blev en massa prat:) sedan gick jag till en kompis jag trodde kunde hjälpa mig med kedjan men han kunde inte! så jag fick gå hem från stan, väldigt lång bit!!! väldigt varmt+sjuk.. men okej rätt skönt att gå, sen när jag nästan va hemma kom jag på att jag hade gått hela vägen utan att lyssna på musik för det gör jag ju alltid, helt störd jag är!
aa en halvbra dag iaf! ;)
blir väl att sova snart eller något.
& blä på en grej till, går runt å tänker på en grej hela tiden, få inte ut den grejen ur min hjärna å jag vill gärna att det ska sluta.. kan inte lyssna på vad folk säger utan bara tänker! & allt jag gör typ ha en liten koppling med den saken. helt sjukt!
måste fokusera på något annat, något som är bra å tänka på inte detta! så onödig tanke!

aja det va allt från mig idag!

peace&love people<3

xoxoMli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0