"don't judge a women until you walk a mile in her heels"

det stämmer!!!

iaf så ha jag varit i skolan idag, det va helt okej!
försov mig.. fast behövde inte ha den lektionen ändån! va helt död på morgonen & nu också..
vet inte vad det är me mig, helt trött!
& min kattjävel fortfarande borta:( va ute å letade efter honom men ingen kisse..
hoppas han kommer tillbaka!
skola imorgon med sedan praktik onsdag-fredag, ledig på lördag iaf! jobbar på söndag!
skönt att ha hela veckan fullbokad,slipper tänka så mycket! det är bra:)
jusde, vet inte varför men är inte alls på bra humör, ha inte varit det på några dagar, men hoppas det går över.
så det är därför jag är lite som jag är just nu.

haha shit  kände att denna texten blev väldigt negativ;)
äh kommer nog snart att bli på bra humör det lovar jag!

Peace&Love People

xoxoMli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0