30augusti

Hej alla:)
glömde uppdatera igår..
igår va jag först på stan med josefine:) väldigt trevligt förutom att det regnade väldigt mycket
efter stan va jag med simon, vi satt hemma å drack lite först sedan drog vi in till stan & träffade massa folk:)
det va cruising i kalmar igår inte för att jag gillar sånt men det va rätt mycket folk inne i stan så det va ganska kul:)
åkte hem runt halv 12 igår.
idag ska vi på kalas för thom fyller år(johannas pojkvän,min moster) han fyller 23 år, så grattis till honom!
Nu tänkte jag att det va dags igen för lite träning så blir väl att jogga ikväll, å göra sit.ups å sådant så man kommer i form;) sedan blir det träna på friskis kanske.
åh jusde min katt är borta:( sedan igår morgon.. men tror den kommer tillbaka! känner på mig det!!!

jag skriver ikväll!

Peace&Love People<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0