21 augusti !

Tjaa!
kan berätta vad jag ha gjort dom senaste dagarna
onsdag blev det utgång,förfesten va väldigt trevlig! det va askul ute med:)
både plus å minus den kvällen..
torsdags,igår då! träffade min  kusin i stan, blev att kika lite i stan sedan fikade vi:)
haha fikade två gånger;) det va så varmt så jag orkade inte gå i stan.. ;P
på kvällen va vi på fotboll, kallt å tråkigt tyckte jag iaf! efter det väldigt trevligt, satt å drack någon kaffedrink, vet inte vad den heter men asgod! vi satt på alltanen hemma hos Jossan med några av hennes kompisar, blev mycket prat skratt!
Idag,stan igen;) bestämde mig för att åka in själv faktiskt för jag skulle sola solarium, men så blev det icke, simon ringde mig så fick han följa med för han ville också sola, så jag åkte in vid 1tiden å han också fast från ljungbyholm, när jag nästan va framme så ringer han & säger att han ha glömt sin plånbok hemma.. så vi möttes vid stationen, ringde runt lite om någon ville köra oss hem till honom för att hämta den men ingen kunde! så han tog en buss hem å jag tänkte då åker jag hem sålänge för jag hann inte äta något å inte dricka kaffe, när jag kom hem så fick jag reda på att jag å mami ska sitta barnvakt åt bebisalexander(min kusin) så va barnvakt i någon timme, fast alexander va lite sjuk,stackaren! helt varm å seg va han, försökte få honom sova lite så gick till ica, & i kön står jag med barnvagnen, dom flesta som stod där kollade på alexander å sa åh så söt,gullig, hur gammal är han? å massa, dom trodde jag va ung mamma;)haha, kändes lite konstigt fast kul.
när jag kom hem från ica så försökte mamma få honom att sova å det gick ganska bra så smög ut fort till bussen för simon bombade mig med sms om att jag skulle komma in snabbt till stan.
I stan solade vi solarium,lite brun blev man väl.. men det va trevligt på stan!
få tyvärr inte skriva en asrolig grej som hände på corner för simon , synd för då hade ni också fått ett gott skratt!:D äh jag skriver det om några dagar så ha han hunnit smällta det;)
Nu sitter jag bara här, tråkigt! fast klockan är ju strax efter 11 så va ska man göra? sova? är inte trött!!! det är dåligt väder ute, annars kunde man ringt någon å tagit en cigg ute.. aja, få väl sova snart istället. blir iaf lite fest imorgon !

xoxo mli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0